Cum adaug ceva în coş?
În primul rând iţi faci un cont pe site, apoi cauţi un model care îţi place, selectezi mărimea pe care o vrei, şi îl adaugi în coş.
Am adăugat ceva în coş dar nu m-am înregistrat pe site. Trebuie să caut din nou produsul după ce intru în contul meu?
Cât timp intri în cont de pe acelaşi calculator înainte de a închide browserul sau de a trece la alt site, coşul va ţine minte ce ai adăugat.
Cum văd ce am în coş până acum?
Coşul tău de cumpărături este afişat în partea dreaptă sus a ecranului. Pentru mai multe informaţii despre coş, poţi accesa pagina acestuia apăsând pe linkul "Conţinutul coşului".
Cum scot ceva din coş?
Bifezi căsuţa "Scoate" din dreptul produsului şi apoi apeşi pe "Actualizează".
Cum trimit o comandă?
În primul rând te asiguri că ai în coş exact ceea ce vrei să cumperi apoi apeşi pe "Trimite comanda". Primul pas aici este să confirmi adresa la care se va livra coletul şi cea la care se va trimite factura. De obicei, această adresă este cea pe care ai folosit-o la înregistrare. Dacă este incompletă sau greşită, acum ar fi un moment bun să o editezi. Te mai uiţi o dată peste toate datele să fii sigur că informaţiile sunt corecte în pasul de confirmare a comenzii şi esti gata.
Pot vedea în ce stadiu se află comanda mea?
Poţi. Pană în momentul în care este trimis coletul, poţi accesa contul tău pentru a vedea dacă comanda a fost înregistrată (stadiu: în aşteptare), dacă noi ne pregătim să-ţi trimitem coletul (stadiu: în curs de procesare) sau dacă l-am trimis (stadiu: trimis).
Cum schimb ceva în legatură cu comanda mea?
Trimiţi un mail la oaiacentrala@sheepses.ro şi ne spui numărul comenzii şi ce anume vrei să schimbi. Totul este să ne anunţi înainte să-ţi trimitem comanda (adică atunci când statusul ei este incă "în aşteptare" sau "în curs de procesare") altfel nu mai avem cum să întoarcem coletul din drum.
Cum ştiu că voi ştiţi despre comanda mea?
În momentul în care statusul comenzii se schimbă de la "în asteptare" la "în curs de procesare" îţi vom da un telefon să confirmăm că ceea ce îţi trimitem este exact ce îţi doreşti. Dacă nu reuşim să te contactăm timp de trei zile consecutive, comanda va fi anulată şi va trebui să o refaci.
Găseşti restul întrebărilor frecvente aici. Dacă tot mai ai ceva de lămurit, scrie-ne la oaiacentrala@sheepses.ro.
Cine iti protejeaza drepturile de consumator? ANPC, desigur. |